[vc_row bg_pos=”left bottom” text_color=”dark”][vc_column width=”1/1″][vc_tour][vc_tab title=”Management energetic” tab_id=”1417978406-1-52″][vc_column_text]

De ce?

man-cladiri5Cea mai ieftina forma de energie este energia economisita…

Cum?

Etapele proiectului de eficienta energetica

  • Identificarea solutiilor tehnice
  • Identificarea solutiilor de finantare ce au ca scop reducerea impactului financiar asupra organizatiei (recuperarea investitiei din economia generata)
  • Implementare Proiect

Beneficii

Reducerea consumurilor si a costurilor cu energia, cu impact direct in profit.
Finantare investitiei, astfel incat plata sa fie facuta din economia generate.[/vc_column_text][/vc_tab][vc_tab title=”Managementul facilitatilor” tab_id=”1417978406-2-79″][vc_column_text]

Servicii Profesionale

man-cladiri4Substantele, materialele si echipamentele utilizate in asigurarea serviciilor mai jos prezentate au ca provenienta Comunitatea Europeana, drept pentru care beneficiaza de certificate de conformitate si calitate, dar si de fise tehnice de sanatate si securitate in munca.

  1. Mentenanta sisteme HVAC
  2. Mentenanta sisteme de securitate
  3. Mentenanta grupuri generatoare
  4. Mentenanta sistem iluminat exterior
  5. Servicii de curatenie
  6. Managementul deseurilor
  7. Intretinerea spatiului verde
  8. Servicii de deratizare, dezinsectie, dezinfectie
  9. Curatarea echipamentelor de lucru industriale

[/vc_column_text][/vc_tab][vc_tab title=”Managementul utilitatilor” tab_id=”1417978759266-2-8″][vc_column_text]Managementul utilitatilor consta in reducerea consumurilor utilitatilor, bazat pe analiza consumatorilor, precum si pe analiza particularitatilor activitatii operationale a clientului.

  • man-cladiri6Asumarea unui serviciu de tip abonament ce va avea ca scop monitorizarea evolutiei consumurilor de utilitati. Acest serviciu va avea si o componenta de tip help-desk, ce va avea ca scop informarea in timp real a Clientului, asupra evolutiilor neconforme a consumurilor, raportat la ceea ce este programat (cresteri nejustificate ale consumurilor , consum de energie reactiv/capacitiva neasteptata, etc.). Aceste informari vor avea si o finalitate, in sensul oferirii de solutii de inlaturare a situatiilor neconforme.
  • Implementarea de metode de reducere a consumului energetic, prin aplicarea metodelor de intrerupere a alimentarii cu agent termic (atat de incalzire, cat si de racire), in cazul sesizarii de utilizare incorecta a sistemului HVAC (ex: se intrerupe functionarii AC, sau se reduce alimentarea cu apa calda a caloriferului, la deschiderea ferestrei).
  • Urmarirea regimului termic al cladirilor Clientului, folosind procedeul termoviziunii. In urma rapoartelor oferite, vor fi transmise si oferte de servicii ce vor avea ca scop reducerea pierderilor de energie.
  • Urmarirea eventualelor scurgeri de gaze prim metoda termoviziunii. Scanarea rapida de suprafete mari de instalatii si chiar kilometri de conducte, oferind imagini in timp real ale scurgerilor de gaze.

De ce?

Managementul utilitatilor este o component importanta a Managementului Facilitatilor si Serviciilor de intretinere a proprietatii.
Prin aplicarea solutiei se obtin reduceri importante ale consumurilor de utilitati.(energie electrica, gaz, apa, abur)

Cum?

Monitorizarea utilitatilor

  • Monitorizarea in timp real al consumului de gaze naturale, cu urmarirea incadrarii sale intr-un buget previzionat.
  • Monitorizarea parametrilor Centralelor Termice, cu posibilitatea reducerii interventiilor neprogramate, precum si a identificarii de la distanta a principalelor cauze de functionare anormale sau intrare in regim de avarie (lipsa alimentare cu gaz, energie electrica sau apa).
  • Monitorizarea consumului de energie activa si reactiva precum si a calitatii energiei primita de la furnizor, cu raportare lunara.
  • Monitorizarea consumului de apa, cu urmarirea incadrarii sale intr-un buget previzionat. Posibilitatea monitorizarii parametrilor de alimentare (presiune, debit, etc)

 

Beneficii

Implementarea unui sistem de acest tip permite:

  • Urmarirea continua a evolutiei consumurilor de utilitati,
  • Rapoarte lunare, trimestriale, semestriale si anuale aferente,
  • Gasirea de solutii de imbunatatire continua a eficientei consumurilor de utilitati si integrarea lor intr-un Plan de Actiune cu caracter permanent.
  • Accesul de la distanta, in timp real, prin gazduire de tip Cloud a bazei de date si utilizarea unei aplicatii gazduite pe un domeniu web propriu.
  • Un serviciu help-desk permanent.

[/vc_column_text][/vc_tab][/vc_tour][/vc_column][/vc_row]